GOEDE DOELEN BENCHMARK
Voor TRYBES verzorgde ik de opmaak van de whitepaper voor hun Goede Doelen Benchmark. Deze benchmark deelt waardevolle inzichten op het gebied van online advertising, leadwerving en conversie. Het doel is om organisaties te helpen meer inzicht te krijgen in de prestaties van de markt en hen te ondersteunen bij het opstellen van realistische KPI’s en verwachtingen voor hun online marketingactiviteiten. De opmaak is ontworpen om de informatie helder en overzichtelijk te presenteren, zodat het document makkelijk leesbaar en toegankelijk is.
You may also like
When We Were Young
promo
festival
GO begeleiding
logo
branding
Groot Nieuws Radio restyling donatiepagina
restyling
online
RBS advertenties
GRAUZONE festival
website
festival
A4 trifold Ferring Fertiliteit
print
informatie
GÖTTERDÄMMERUNG - INTENSITY ZONE
albumhoes
merchandise
TRYBES presentation slides templates
presentations
styleguide
Zwarte Poëzie - EP Grijs Verleden
vinyl
platenhoes
HOLLAND BARRETT CASE
testcase
mobiel